Anneli muljed Motosügisest (2009)

Reedel kogunesid Tabasallu minu juurde Maris ja Y ning kell 19 kütsime koos minema ja rahvas ehk naabripere lehvitas teeääres.

Koha leidsime üsna kergelt ning väga kena oli kohata EMMK inimesi Raidot, Pillet ja teisi väravas. Saime kätte toa ja seejärel läksime sööma. Seekord olid söögid väga head ja loodetavasti see stiil jätkub! Seejärel nööpisime lahti omad joogid ja EMMK eestvedamisel tekkis WIMA võistkond :-) Ja nüüd on see koht, kus tundsime Kaija järele igatsust - kavas oli esimene võistlus, õlle purgist välja imemine aja peale. Imema pidi läbi kastmisvooliku. Ütleme nii... et me ei saavutanud parimat aega.

Seejärel imetlesime rattaid, jõime, suhtlesime, jõime, suhtlesime ja oligi kell 2 öösel. Kuna enamusel meist pikk tööpäev seljataga, läksime magama kella 2 paiku. Kommentaariks, tuba oli täitsa ok, 2 voodit ja voodite vahele ning ukse kõrvale mahtus veel madrats, seega maksimum 4 inimest. WC'd ja showerit jagasime soomepoistega - tervisi neilt Kaijale :-) Täitsa siivsad poisid olid.

Hommikune äratus oli pehme, puder maitsev ja ilm hea ning järjest paremaks läks. Selle viimase fakti tõttu ka otsustasime rataste ekskursioonile minna. Hea oli vaadata, kuidas seltskond ootas bussi kell 11, joogid käes ja kilk peas. Bussi rabati ka piisavalt kaasa. Pärast kuulsime, et ühel Soome mehel õnnestus kaks korda Paldiskis bussist maha jääda :-)

Meie reisijuht oli Raido ja marsruut järgmine - Klooga juutide koonduslaager, sealt Kurkse, Padise, Keila ja tagasi laagrisse. Raido oli maru tubli ja saime palju uut ning huvitavat teada. Jõudsime tagasi laagrisse kella 5-6 vahel, mil ei pakutud veel õhtusööki. Rahvast oli vahepeal juurde tulnud ja tilkus veelgi. Mingi aeg keegi ütles (oli juba pime), et kohal on 118 osalejat. Tont seda teab, kui adekvaatne

number see oli.

Jella 19 paiku oodati Reporteri ja EMM Klubi matkajaid, kes jõudsid just söömise alguseks. Jõudsime paarilt matkasellilt pärastpoole ka uudiseid kuulda. Paistab, et oli lahe reis :-)

Siis vist võistlesime veel, või oli see hommikul. Igatahes saime õhtu lõpus kiidusõnad ja kruusi selle eest, et me seal oma eksistentsiga kõigile rõõmu valmistasime :-) Sihukese asja eest polegi veel avalikult kiidetud :-)

Täitsa naljakas oli kuulata mingeid popp lugusid tsikli võtmes. Väga hea mänedžer oli see isehakanu, ja täitsa talutav laulja :-) Olulisem oli, et lõbus oli. Pärast bändide lõppu jätkus töö sektsioonides ja see oli ka väga lõbus. Mõned mehed kohe oskavad naljakad olla ja teised jälle ilusaid lauseid koostada - seal oli üks üsna purjus pikkade hallide juustega soomlane, kes filosofeeris teemal „küll

eestlased oskavad hästi juua ja Eesti naised on toredad, kuna ei sega meeste joomisele ega jutule vahele“. Lõpuks moodustas nii ilusaid filosoofilisi lauseid, et katkestas iseennast ja imetles end natuke. Väga lahe. Mingi hetk ca kl 2 paiku ei suutnud ma enam silmi lahti hoida ja suundusin voodisse. Varsti tulid ka teised, kuigi Annely pidas lausa neljani vastu. Aga arvake ära, kes oli hommikul esimesena üleval?! :-)

Hommikusöök oli taas meeldiv ja meie äraminekut oli saatmas seltskond mehi. Lahkusime kl 11 paiku, sest kõigil olid meil mingid järgmised ettevõtmised juba ootamas.

Kokkuvõte: oli endiselt intiimne ja chill üritus. Ekskursioonid endiselt head. Seltskond omamoodi, aga lahe. Selle ürituse pluss on hoopis teistsugune võrreldes enamus üritustega - aeglasem ja õndsam.

Marju mälestused:

Jõudsin täpselt õhtusöögiks, pakuti väga head kartulputru, hakklihakastet ja võileiba. Siis käisime Anneliga kuumas saunas, mis oli kenasti korda tehtud. Muidu oli kompleks tüüpiline nõuka suvilate kompleks, kuid seekord sai suisa asfaldteed pidi ligi - eks see ikka on rusikareegel, et kui mina rattata, siis on tee OK.

Bände oli kaks. Esimene eriti mingit muljet ei jätnud, aga teine oli selline tore ansambel, kes teiste bändide laulud tsikliteemalisteks ümber tegi ning vot see oli lahe! Ja kuidagi ei saadud pidama ning rahvas nõudis veel ja veel ja ega nad isegi lõpetada tahtnud. Siis astus keegi suvaline lavale ja reklaamis ennast mänedžerina ja muudkui kuulutas uusi lugusid välja – see oli väga lõbus.

Inks käis ka vahepeal läbi. Soomlasi oli üllatavalt vähe seekord. Üldse oli mingi 130 külastajat vist. WIMA Estonia sai isegi tassi korraldajate poolt, et olime kohal. Väga armas neist.